سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شعر دلتنگی

 شعر دلتنگی

دل تو اولین روز بهار دل من آخرین جمعه ی سال وچه دورندو چه نزدیک به هم

 

 

 

 

به موقع بگو دوستت دارم

 

 
وقتي 15 سالت بود و من بهت گفتم كه دوستت دارم ...صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زير انداختي و لبخند زدي... 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

وقتي كه 20 سالت بود و من بهت گفتم كه دوستت دارم 

سرت رو روي شونه هام گذاشتي و دستم رو تو دستات گرفتي انگار از اين كه منو از دست بدي وحشت داشتي 
---------------------lllllllllllll--------------------- 

وقتي كه 25 سالت بود و من بهت گفتم كه دوستت دارم .. 

صبحانه مو آماده كردي وبرام آوردي ..پيشونيم رو بوسيدي و 

گفتي بهتره عجله كني ..داره ديرت مي شه 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري 

.بعد از كارت زود بيا خونه 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم كه دوستت دارم 

تو داشتي ميز شام رو تميز مي كردي و گفتي .باشه عزيزم ولي الان وقت اينه كه بري 

تو درسها به بچه مون كمك كني 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

وقتي كه 50 سالت شد و من بهت گفتم كه دوستت دارم تو همونجور كه بافتني مي بافتي 

بهم نكاه كردي و خنديدي 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

وقتي 60 سالت شد بهت گفتم كه چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدي... 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

وقتي كه 70 ساله شدي و من بهت گفتم دوستت دارم در حالي كه روي صندلي راحتيمون نشسته بوديم من نامه هاي عاشقانه ات رو كه 50 سال پيش براي من نوشته بودي رو مي خوندم و دستامون تو دست هم بود 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

وقتي كه 80 سالت شد ..اين تو بودي كه گفتي كه من رو دوست داري.. 

نتونستم چيزي بگم ..فقط اشك در چشمام جمع شد 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

اون روز بهترين روز زندگي من بود ..چون تو هم گفتي كه منو دوست داري 

---------------------lllllllllllll--------------------- 

به كسي كه دوستش داري بگو كه چقدر بهش علاقه داري 

و چقدر در زندگي براش ارزش قائل هستي 

چون زماني كه از دستش بدي، 

مهم نيست كه چقدر بلند فرياد بزني 

اون ديگر صدايت را نخواهد شنيد

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:جدایی, جملات زیبا, جملات عاشقانه, شعر, شعر جدایی, شعر جدید, شعر زیبا,شعر زیبا و عاشقانه, شعر عاشقانه, شعر عاشقانه جدید, شعر عاشقانه زیبا, شعر عاشقانه غمگین, شعر غم انگیز, شعر غمگین, مطالب دلنشین, مطالب زیبا, نوشته دلنشین, نوشته زیبا, نوشته عاشقانه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس